|
Post by Bella on Aug 21, 2019 16:12:14 GMT
VILLIT KOULURATSASTUSKILPAILUT 30.9.2019!
- Järjestäjä Bella, VRL-14703
- Paikka Pohjantähden tila
- Kilpailut ovat villit, ei tarvita VRL-tunnuksia
- Mukana kaksi tarinaluokkaa, joissa palkinnot
- VIP 28.9, tuotosluokkien tuotokset viimeistään 23.9
- Yhteen luokkaan max. 2 hevosta/ratsastaja
- Yksi hevonen max. 2 luokkaa
- Vain yksi kerta/yksi luokka
Kouluratsastuskisat järjestetään syysilmoilta suojaisassa maneesissa, lämmittelyn tapahtuessa ulkokentällä. Kilpailut aloitetaan klo 10 ja ensimmäinen luokka starttaa klo 11. Katsojille paikkoja noin 300 ja pieni kahvio, josta saa niin suolaista kuin makeaa purtavaa sekä juomista. Kisat loppuvat odotetutisti noin klo 17. Tilalla on mahdollista yöpyä ratsun kanssa ilmaiseksi, kunhan huolehtii karsinan ja huoneen siistiksi. Talutusratsastusta kaikille halukkaille tauoilla klo 12.30 - 13 & 15 - 15.30. Ratsuina toimivat Tito & Aarre.
LUOKAT & OSALLISTUJAT
Luokka 1 - Raviohjelma (taluttaja sallittu) Kristian Berg - Shahrazad Kristian Berg - Kallan Verdigris
Luokka 2 - heC Silvia Kurjensalo - Primrose Hazel - Kamikaze
Sisu Kalloniemi - Vanan Kauro Sisu Kalloniemi - Gorgonzola Sisu Kalloniemi - Veikeä Niko Piirainen - Imperial Vengeance
Joel Mänty - Hukkasuon Daryl
Aino Kurkinen - Crane Corona Aino Kurkinen - Crane Coron y Rhosynnau
Luokka 3 - heB Ekku Kinnanen - Orange Wood's Osiris
Silvia Kurjensalo - Primrose Hazel - Kamikaze
Sisu Kalloniemi - Vanan Kauro
Samantha Järvinen - Suopellon Sukkasilla Minka Korhonen - Gunpowder
Luokka 4 - heA Janette Savila - Step By Step Samantha Järvinen - Suopellon Sukkasilla Sarah Reyes - Fiveofive
Luokka 5 - vaB Nelly Jokikannas - Cozmina KHw
Robert Harrington - Harriet V
Sofia Purola - Etuiskari
Annabelle Paju - Panthera
Sarah Reyes - Fiveofive
Luokka 6 - vaA
Luokka 7 - Int I/II Jennifer Saraste - Virgo
Luokka 8 - GP Aino Kurkinen - Impressing the Czar Avrelian Ismailov - Cathedral Gardens
Luokka 9 - tarinaluokka (taso: vapaa) * (**)
Annabelle Paju - Halla (tuotos: kyllä)
Aino Kurkinen - Aarre (tuotos: kyllä)
" Haluatko haastetta? Oletko valmis kokeilemaan uutta? Luokka 9 starttaa Pohjantähdessä villisti; ratsastajille annetaan alle aivan vieraat ratsut! Rata on vapaaohjelmaan perustuva ja ratsastajan päätettävissä. Se saa sisältää kuitenkin ainoastaan helppo A -tason asioita. Kirjoita runo, tarina tai piirrä kuva. Halutessasi voit myös linkittää esimerkiksi kappaleen tai valokuvan kuvailemaan tunnelmia. Huumori on sallittu "
Luokka 10 - tarinaluokka (taso: vapaa) (**)
Robert Harrington - Harriet V (tuotos: kyllä)
" Olet esittämässä vapaaohjelmaasi (max. heA -tasoinen). Talutusratsastuksessa ollut poni Tito on kuitenkin jostain syystä onnistunut livahtamaan maneesiin. Mitä tapahtuu? Pilaako poni suorituksenne, naurattaako yleisöä vai syökö poni kenties kukkakoristeet? Mielikuvituksellisin ja hauskin tuotos voittaa. Vapaavalintainen tuotos (piirros,runo,tarina, kuvan/kappaleen linkitys, kerronta jne)."
* Luokan ratsut arvotaan tallin hevosista. Jos hahmosi ei voi mennä esim. poneilla, ilmoita siitä osallistumisessasi. (**) Luokissa kaikki tuotokset saavat palautteen. Jos osallistujia on yli 3, palkitaan parhain tekstillä.
OSALLISTUMINEN
Alle tai Keskustan aiheessa. Tarinaluokissa tuotokset voi lähettää myös jälkikäteen, huomaa aikaisempi deadline!
Luokka/luokat ratsastaja - ratsu tuloksista ilmoitus (tuotos)
|
|
|
Post by Juuripersilja on Aug 23, 2019 19:34:21 GMT
Helppo B Ekku Kinnanen [http://kristallijumala.net/loinen/ekku.html] - Orange Wood's Osiris [http://kristallijumala.net/loinen/osiris.html] Tuloksien tulon ilmoitus Keskustan kilpailuiden omaan topaan Pistän sen seurantaan. Vaikea B Nelly Jokikannas [http://kristallijumala.net/loinen/nelly.html] - Cozmina KHw [http://kristallijumala.net/loinen/cozmina.html] Sama juttu tuloksien ilmoituksen kanssa .
|
|
|
Post by Hazel on Sept 4, 2019 7:55:08 GMT
Luokat 2 & 3 Silvia Kurjensalo - Primrose Hazel - Kamikaze
|
|
|
Post by R. on Sept 4, 2019 11:12:10 GMT
Luokka 2 - heC Sisu Kalloniemi - Vanan Kauro Sisu Kalloniemi - Gorgonzola Sisu Kalloniemi - Veikeä
Luokka 3 - heB Sisu Kalloniemi - Vanan Kauro
|
|
|
Post by Niko on Sept 4, 2019 18:19:11 GMT
Luokka 2 (helppo c) Niko Piirainen - Imperial Vengeance
|
|
|
Post by RH on Sept 6, 2019 15:18:10 GMT
Luokka 5 Robert Harrington - Harriet V
Luokka 10 (taso heA) Robert Harrington - Harriet V Tuotos myöhemmin.
|
|
|
Post by Bella on Sept 6, 2019 18:23:09 GMT
Osallistujat lisätty! Lisää kaivataan Pienenä toiveena, ettei hevosten sivuja/hahmon sivuja linkitetä, ellei osallistu tarinaluokkaan.
|
|
|
Post by Sofia on Sept 8, 2019 10:00:39 GMT
Luokka 3 Samantha Järvinen - Suopellon Sukkasilla Minka Korhonen - Gunpowder
Luokka 4 Janette Savila - Step By Step Samantha Järvinen - Suopellon Sukkasilla
Luokka 5 Sofia Purola - Etuiskari
|
|
|
Post by Annabelle Paju on Sept 12, 2019 16:16:00 GMT
Luokat 5 Annabelle Paju - Panthera Luokat 9 Annabelle Paju - ? lähetän tuotoksen deadlineen mennessä.
|
|
|
Post by Bella on Sept 13, 2019 18:01:38 GMT
Uudet osallistujat lisätty!
|
|
|
Post by Sarah R. on Sept 21, 2019 6:01:39 GMT
Luokat 4-5 Sarah Reyes - Fiveofive
|
|
|
Post by Lissu T. on Sept 22, 2019 16:23:33 GMT
Luokka 2 Aino Kurkinen - Crane Corona Aino Kurkinen - Crane Coron y Rhosynnau Luokka 8 Aino Kurkinen - Impressing the Czar Avrelian Ismailov - Cathedral Gardens Luokka 9 Aino Kurkinen - ? lähetän tuotoksen deadlineen mennessä (huomenna, menee tiukille mut kerrankos sitä )
|
|
|
Post by RH on Sept 22, 2019 22:06:10 GMT
Robert Harrington - Harriet V
Tuotos (taso heA)
Mitä vielä, Robert pohti, kun keskelle rataa poni tulla tohti.
Tito tuulella lemmekkäällä, vaikkei ollut harmaa tamma sillä päällä.
Vinkaisu tuonne, vinkaisu tänne, miksei Tito tajua ettei heru hälle?
Robert tuskailee yleisöä nauravaa, nauraako ne suoritusta kaatuvaa?
Hammasta purren, mieli kireä, poni senkus pyörii, niin kovin vireä.
Mutta laukka pyörii ja ravi myös, yleisö tuumaa: sä tehnyt oot työs.
Vaikka poni tiellä poikittain, on poika ratsuineen silti voitokkain.
|
|
|
Post by Bella on Sept 23, 2019 9:21:20 GMT
Lisään osallistujat illalla. Ainolle ratsuksi Aarre (https://pohjantahdentila.webnode.fi/aarre) luokkaa 9 Voit lähettää tuotoksen myös myöhemmin, mutta viimeistään perjantaina.
|
|
|
Post by Annabelle Paju on Sept 23, 2019 17:59:57 GMT
Luokka 9 Annabelle Paju - Halla Tuotos (taso heA)
Mä tuijotan sitä irokeesiharjaista viikinkiratsua silmät suurina. Mun piti vaihtaa mun uskollinen, täydellinen täysiveriratsuni tähän... tähän. Hallaksi nimetty tamma pärskähtää, ravistelee päätään ja mä tunnen tuskanhien nousevan kaikkialle. Mä kuulen etäisesti matalaa, railakasta naurua ja vilkaisen taakseni. Murahdan. Näen Ismailovin nauravan kaksin kerroin kauempana. Lämmin käsi ilmestyy mun hartialle ja mun huomio nytkähtää Ainoon, joka katsoo mua sympaattisesi. ”Muista meidän valmennukset, niin kaikki menee hyvin. Nämä vuonohevoset on ihan mukavia, olen kasvattanut pari itsekin.” Mä oon varma et sillä hetkellä se kaikki epätoivo vyöryy mun kasvoille ja mä painan hetkeksi mun kädet kasvoille. Vedän syvään henkeä. ”No, onneksi tässä ei voi mennä enää huonommin. Bloody hell.” Mä sanon ja punttaan itseni tamman selkään. Kuulen Ainon sanovan jotain omasta lainaratsustaan ja vilkaisen ja näen naisen kävelevän nopeaa kyytiä kauemmas. What the -. "Your steed is a ball of tallow. Fucking ball of tallow." Ryssän lievä venäjänaksenttinen ääni saa mut käännähtämään. Aino katoamisen syy selvisi. Mä hymähdän, irvistän lievästi hymähdykselleni ja katson hetken valkomustaa pystyä harjasta, ennen kuin katson takaisin myrskynharmaisiin silmiin. "Har har. Even tough you can't even call her a steed, bloody hell. No offence Halla." Mä sanon ja rapsutan kermakahvin väristä kaulaa ja huokaisen hyvään. "Have fun." Mun oma suupieli vastaa toisen virnistykseen. Kuulen matalan naurun kohoavan ryssän kurkusta. Ainakin toisella meistä oli selvästi hauskaa. "Thank you, Sir", mä sanon, annan sarkasmin valua sanoissa. Mä kokoan lainaratsuni ohjakset, pyydän sen liikkeelle ryssän kävellessä kauemmas. Käännähdän juuri parahiksi nähdäkseni Ainon seisovan hieman kauempana suu melkein auki. Mä rypistän naiselle hieman kulmiani, näytän kuitenkin toisella ohjaskädelläni peukkua ja ratsastan verryttelykentälle.
Mä hengittelen syvään ja annan tamman kävellä reippaasti. _Muista ryhti. Ja kädet pois sylistä. Ja hartiat. You got this. Viikinkihevonen taipuu yllättävän helposti mun alla, venyttää askeltaan pyydetysti. Tervehdys. Niin kuin Aino sanoi, ota tämä kokemuksena. Ratsastaessa huomasin tamman vaativan selkeitä, napakoita apuja. Ensimmäiset pohkeenväistöt jäivät vähän laimeiksi, mutta Ainon valmennus tuoreessa muistissa. Selkeät ja siistit puolipidätteet. Koko etuosa kääntyy ulkolapa mukaan lukien. Kunnon taivutus. Ei banaanimutkaa. Sulkutaivutuksessa pidän sisäohjan tuntumassa. Halla vastaa pyydettyihin asioihin odotettua paremmin. Eihän se toki ollut tuntumaltaan todellakaan samanlainen ratsastettava kuin Hera, jonka kanssa vuosien yhteistyö oli tuottanut tulosta ja saanut meidän toimimaan kunnolla tiiminä. Ja olihan se ihan mukavaa ja virkistävää huomata, että sai vieraan hevosen toimimaan niin kuin kuului ilman sen suurempi hampaan purentoja ja stressailuja. Ilman että teki mieli itkeä. Ja olihan Hallalla ihan miellyttävä laukka. Hieno viikinkihevonen. Pysähdys. Lopputervehdys. Mä myönnän hymyilleeni vähän taputellessani ja rapsutellessani vaaleaa kaulaa kummaltakin puolen.
|
|